בעוד כשלושה שבועות, לאחר צום תשעה באב, יחלו מחנות קיץ ירוקים בתנועת בני עקיבא בהם ייקחו חלק עשרות אלפי חניכים וחניכות התנועה.

קיץ ירוק בבני עקיבא: למחנות הקיץ- מגיעים מחוסנים!

לקראת מחנות הקיץ. החלה התנועה בקמפיין רחב בקרב החניכים והוריהם. הקורא לחניכים בגילאי 12 ומעלה למהר ולהתחסן באופן מיידי כבר כעת בחיסון הראשון.

התנועה תפעל ככל שתוכל על מנת שאחוז גבוה ככל האפשר של חניכי התנועה יתחסנו – בהתאם להמלצת משרד הבריאות. בתנועה רואים בשמירה על בריאות הציבור כערך עליון. ורואה את ההתחסנות בימים אלו כחובה מוסרית. ערכית ובריאות מהמעלה הראשונה.

התנועה תפעל ככל האפשר על מנת לשכנע ולקדם את ההתחסנות של חניכיה. על מנת שבעת היציאה למחנות הקיץ יגיעו החניכים מחוסנים באופן מלא. לאחר קבלת שתי מנות החיסון.

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל (חבר בפורום המייעץ למטה "מגן ישראל" במשרד הבריאות):

"המטרה שלנו היא "מחנות קיץ ירוקים" בבני עקיבא. מחנות הקיץ הותאמו כבר לפני זמן רב ע"פ מתווים מצומצמים ומפוצלים על מנת למנוע הדבקות רחבות בקרב החניכים. כשכולנו חשבנו שהמגיפה כמעט מאחורינו- אנו רואים כעת שוב התפרצות מחודשת של הנגיף בקהילה. כעת, המשימה שלנו היא להתגייס למאמץ הלאומי לשמור על בריאות הציבור- כשהבונוס הגדול הוא מחנות קיץ ירוקים ללא נדבקים ומבודדים."

מחנות קיץ ירוקים
צילום : pixabay