התאהבו בצופים. יניב ואביבית ויסמונסקי, נשואים פלוס 3 (הראל בן ה-11, הדר בת ה-9 ויאיר-שלמה בן השנתיים) מגדרה, התאהבו זה בזו כשהוא היה מרכז והיא מדריכה בצופים.

התאהבו בצופים והמשיכו לחיים משותפים

"כשהייתי בכיתה ו' יניב היה המדריך שלי בתנועת הצופים בבת ים". משחזרת אביבית (36) את הרגע שבו פגשה לראשונה את בעלה לעתיד. "הוא היה כבר בכיתה י'. כבר אז יניב משך את עיניי אך כמובן שהייתי קטנה והיה בינינו קשר רגיל של מדריך וחניכה. כשהגעתי לכיתה י"א יניב, חזר לשמש כרכז בשבט שלנו. שבט דן, ואז נוצר בינינו קשר חזק ועמוק. אחר כך הפכתי בעצמי לרכזת בשבט והוא התגייס לגדוד 903 של הנח"ל. רק אז יניב ביקש מאחי, שלמד איתו בשכבה. "אישור" להתחיל לצאת איתי. למרות שעוד קודם התחלתי לחזר אחריו. כעבור 5 שנים התחתנו והיום אנחנו הורים לשלושה ילדים".

יניב (40) מנהל היום את מחלקת הנוער בעיריית בת-ים ואביבית שימשה עד לפני כחודשיים כרכזת אגף החינוך של תנועת הצופים.

לדבריה. ההווי של תנועות הנוער הוא מרכיב מרכזי בחייהם. "לבכור שלנו, הראל. קראנו על שם הגדוד שלנו בצופים. כמו כן מי שבילה חלק ניכר מילדותו בתנועת נוער. מבין את הטוטאליות הזו והחיבור לשבט. לחבר פעיל בתנועת נוער. עם גאוות יחידה. קשה לייצר זוגיות עם מישהו מחוץ לתנועה. אדם מבחוץ יתקשה להבין את הרוח. לכן תנועות נוער הן חממה נהדרת לזוגיות. אני מכירה הרבה סיפורי אהבה שהחלו בתנועות הנוער".

לאחרונה פורסמו ידיעות על כך שתנועת הצופים נמצאת בסכנת סגירה ותנועות נוער רבות מתקשות לשרוד בצל משבר הקורונה.

"זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לנוער בימים מורכבים שכאלה". אומרת ויסמונסקי, "הבן הבכור שלי עדיין נרגש משיחת הזום שערך עם המדריך בתנועת הנוער. בנוסף החלום הגדול שלי ושל בעלי. יניב, הוא שבימי הקורונה יתנו לתנועות הנוער לנהל את בתי הספר. עם כל כבוד למוסדות החינוך "הרגילים", ויש הרבה כבוד, למורה מן המניין אין את היכולת לרקום קשר חזק ומיוחד עם תלמיד. כפי שקורה לא מעט פעמים בין מדריך לחניך בתנועת נוער".

התאהבו בצופים
התאהבו בצופים. אילוסטרציה. צילום pixbay