ועדת החינוך אישרה את התקנות המסדירות חזרה לפעילות של תנועות הנוער וארגוני הנוער. חברי הכנסת מבקשים מתווה חזרה לפעילות המותאם גם לחניכי תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו".

סוף סוף חזרה לפעילות של תנועות הנוער

ועדת החינוך. התרבות והספורט אישרה את תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש. (הגבלת פעילות של מוסדות המקיימים פעילות חיוך) (תיקון מס' 13). התיקון מסדיר את החזרה לפעילות של תנועות הנוער וארגוני הנוער.

על פי התקנות. הפעילות תתבצע באותן קבוצות קבועות שאליהן משתייכים התלמידים בבית הספר. כל קבוצה תפגוש מדריך אחד קבוע לכל היותר בכל המפגשים. המשתתפים בפעילות יאכלו את ארוחותיהם בנפרד. יישמר מרחק של שני מטרים בין משתתף אחד לאחר בכל עת והפעילות לא תכלול מגע בין המשתתפים.

המרחק בין קבוצה אחת לאחרת לא יפחת מ-100 מטרים. בכל תנועת נוער וארגון נוער ימונה ממונה על ענייני קורונה. ובכל סניף ימונה נאמן קורונה, אשר יהיו אחראים על שמירת הכללים. כמו כן, מדריך יוכל לפגוש רק קבוצה אחת.

חברי הכנסת דרשו לוודא כי תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" – תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים – נכללת במתווה שיותאם לאופן פעילותה.

יו"ר הועדה ח"כ רם שפע קרא למשרד הבריאות לעדכן את הוועדה בפתרון שיאפשר לחניכי "כנפיים של קרמבו" לחזור לפעילות. וככל שיהיה צורך בכך להביא תיקון נוסף המתייחס לפעילותה של התנועה.